sâmbătă, 20 aprilie 2024, 05:18

Site: Platforma de invățare a USARB
Curs: Procesor de calcul tabelar MS Excel (MS Excel)
Glosar: Termeni cheie

A

Adresă

Calea către un obiect, un document, un fișier, o pagină sau o altă destinație. O adresă poate fi un URL (adresă Web) sau o cale UNC (adresă de rețea) și poate include o locație specifică dintr-un fișier, cum ar fi un marcaj de document Word sau o zonă de celule Excel.

Argument

Valorile pe care le utilizează o funcție pentru a efectua operațiuni și calcule. Tipul de argument pe care îl utilizează o funcție este specific funcției. Printre argumentele uzuale care sunt utilizate în funcții se află numere, text, referințe de celule și nume.

AutoComplete

completare automată

Axă

O linie care mărginește suprafața reprezentată grafic a diagramei, utilizată drept cadru sau referință pentru măsurare. Axa y este de obicei cea verticală și conține date. Axa x este de obicei cea orizontală și cuprinde categorii.

B

Bara de stare

sfişează informaţii despre starea curentă a ferestrei aplicaţiei.

Bara formulelor

destinat pentru afişarea adresei celulei active şi pentru afişarea, editarea conţinutului celulei active a tabelului.

Bloc de celule

grupul celulelor selectate

C

Câmp calculat (într-un raport PivotTable)

Un câmp dintr-un raport PivotTable sau PivotChart care utilizează o formulă pe care o creați. Câmpurile calculate pot efectua calcule utilizând conținutul altor câmpuri din raportul PivotTable sau PivotChart.

Câmp coloană

Un câmp căruia i s-a atribuit o orientare de coloană într-un raport PivotTable. Elementele asociate unui câmp coloană sunt afișate ca etichete de coloană.

Celulă activă

Celula selectată în care sunt introduse date atunci când începeți să tastați. Numai o celulă este activă la un moment dat. Celula activă este încadrată de o bordură îngroșată.