1. Studiaţi cap. 6 din monografia Wadhwa, S. Modern Methods of Teaching Aduilt Education. New Delhi: Sarup&Sons, 2000. 406 p. Monografia poate fi citită on-line, folosind serviciul Carţi – Google.
1) Numiţi factorii care au stimulat învăţarea autodirijată;
2) Indicaţi aspectele specifice ale învăţării autodirijate la adulţi;
3) Identificaţi elementele ce trebuie luate în consideraţie la învăţarea autodirijată în grup.
Salvaţi răspunsul în fişierul cu numele inv_autodir_nume_prenume.doc
2. Studiaţi articolul:
Geraldine O’Neill and Tim McMahon
Student-centred learning: What does it mean for students and lecturers?
http://www.aishe.org/readings/2005-1/oneill-mcmahon-Tues_19th_Oct_SCL.html
- Comparaţi diverse definiţii ale noţiunii „învăţare centrată pe student”. Propuneţi o definiţie proprie a noţiunii respective.
- Comparaţi abordarea procesului de formare, practicată de Dvs. şi abordarea centrată pe student. Descrieţi ce ar trebui de schimbat în discipline/disciplinele pe care o să le /le predaţi în cazul trecerii la abordarea centrată pe student:
- în curriculum;
- în metodele didactice;
- în evaluarea disciplinei.
Înscrieţi rezultatele comparaţiilor în fişierul acc_nume_prenume.doc
Disponibil din: | vineri, 24 decembrie 2010, 11:40 |
Termen predare: | vineri, 31 decembrie 2010, 11:40 |