1. Studiaţi cap. 6 din monografia Wadhwa, S. Modern Methods of Teaching Aduilt Education. New Delhi: Sarup&Sons, 2000. 406 p. Monografia poate fi citită on-line, folosind serviciul Carţi – Google.

1)    Numiţi factorii care au stimulat învăţarea autodirijată;

2)    Indicaţi aspectele specifice ale învăţării autodirijate la adulţi;

3)    Identificaţi elementele ce trebuie luate în consideraţie la învăţarea autodirijată în grup.

Salvaţi răspunsul în fişierul cu numele inv_autodir_nume_prenume.doc

2. Studiaţi articolul:

Geraldine O’Neill and Tim McMahon

Student-centred learning: What does it mean for students and lecturers?

http://www.aishe.org/readings/2005-1/oneill-mcmahon-Tues_19th_Oct_SCL.html

  1. Comparaţi diverse definiţii ale noţiunii „învăţare centrată pe student”. Propuneţi o definiţie proprie a noţiunii respective.
  2. Comparaţi abordarea procesului de formare, practicată de Dvs. şi abordarea centrată pe student. Descrieţi ce ar trebui de schimbat în discipline/disciplinele pe care o să le /le predaţi în cazul trecerii la abordarea centrată pe student:
  • în curriculum;
  • în metodele didactice;
  • în evaluarea disciplinei.

Înscrieţi rezultatele comparaţiilor în fişierul acc_nume_prenume.doc

Disponibil din: vineri, 24 decembrie 2010, 11:40
Termen predare: vineri, 31 decembrie 2010, 11:40