1. I. Pentru una din disciplinele pe care le predaţi

a)    Pornind de la caracteristicile stilului de învăţare vizual, propuneţi activităţi de învăţare confortabile pentru studenţii la care stilul vizual este dominant.

b)    Propuneţi activităţi de învăţare confortabile pentru studenţii la care stilul auditiv este dominant.

c)    Pornind de la caracteristicile stilului de învăţare chinestezic, propuneţi activităţi de învăţare confortabile pentru studenţii la care stilul chinestezic este dominant.

Arhivaţi informaţia într-un fişier cu numele stil_vak_nume_prenume

  1. II. Cunoaşte-ţi-vă studenţii
  2. Determinaţi stilurile cognitive ale studenţilor din una din grupele în care predaţi după caracteristicile: diferenţierea câmpului de percepţie – tipul reacţiei.
  3. Identificaţi la studenţii din aceeaşi grupa stilul de învăţare vizual/auditiv/chinestezic.
  4. Determinaţi stilul dominant de învăţare la studenţii din aceeaşi grupă conform modelului lui Kolb: convergent/divergent/asimilator/acomodator.
  5. Identificaţi tipurile de inteligenţă după Gardner, care sunt mai dezvoltate la studenţii din grupa aleasă
  6. Utilizând informaţiile din p.p. 1-4, elaboraţi profilul fiecărui student după următorul model:

Profil individual

1.  Nume, prenume:                                                              2. Grupa nr.

3.  Adresa E-mail:

4.  Media notelor la ultima sesiune de examinare:

5.  Stilul cognitiv dominant:

6.  Stilul de învăţare VAK:

7.  Stilul de învăţare Kolb:

8.  Tipurile de înteligenţă mai dezvoltate:

 

9.  Alte informaţii (calităţi, interese, temperament etc.):

 

  1. Pentru fiecare grup de studenţi cu profiluri asemănătoare, propuneţi activităţi de învăţare confortabile la una din disciplinele predate.

Arhivaţi informaţia colectată/elaborată într-un fişier cu numele profil_student_nume_prenume

Disponibil din: vineri, 24 decembrie 2010, 12:00
Termen predare: vineri, 31 decembrie 2010, 12:00