1. Comentaţi pe 0,5 pagină definiţia noţiunii de instruire diferenţiată, propusă de pedagogul francez Ph. Meirieu: „. . . a avea grijă de persoană, fără a renunţa la grija faţă de colectiv”.
  2. Pornind de la informaţia ce se păstrează în fişierul profil_student_nume_prenume, realizaţi un miniexperiment pedagogic de diferenţiere a instruirii.
    1. Utilizaţi diverse modalităţi de grupare a studenţilor: conform nevoilor de învăţare, conform stilurilor de învăţare, conform alegerii lor;
    2. Determinaţi eficienţa fiecărui mod de grupare. Aflaţi opiniile studenţilor.
  3. Arhivaţi comentariu la p. 1 şi descrierea miniexperimentului pedagogic într-un fişier cu numele instr_dif_nume_prenume.doc
  4. Realizaţi un schimb de opinii cu colegii din echipa de lucru, privind  posibilităţile instruirii diferenţiate a studenţilor la disciplina pe care o predaţi. Rezumaţi rezultatele schimbului de opinii în fişierul ID_rezumat_nume_prenume.doc
Disponibil din: vineri, 24 decembrie 2010, 12:15
Termen predare: vineri, 31 decembrie 2010, 12:15