1. Realizaţi o analiză critică a practicii proprii de proiectare a procesului de formare. Care din etapele de proiectare (design) - analiza grupului ţintă; analiza competenţelor (rezultatelor învăţării); analiza şi structurarea conţinutului; selectarea mijloacelor de instruire; determinarea strategiilor didactice; evaluarea eficienţei cursului le realizaţi efectiv? Care etape nu le realizaţi şi de ce?

Memorizaţi rezultatul analizei în fişierul analiz_design_nume_prenume.doc

  1. Discutaţi cu membrii echipei de lucru practica de proiectare a procesului de formare în diverse universităţi. Identificaţi bunele practici şi faceţi o descriere succintă a lor în fişierul design_bune_practici_nume_prenume.doc
  2. (Opţional) Amintiţi-vă de paradigmele de învăţare, studiată în unitatea de învăţare nr. 1. Încercaţi să identificaţi specificul fiecărei etape a proectării procesului de formare în fiecare din cele patru mari modele ale învăţării. Înscrieţi reflecţiile Dvs. în fişierul TI_design_nume_prenume.doc. Împărtăşiţi reflecţii Dvs. colegilor din echipă.
Disponibil din: vineri, 24 decembrie 2010, 12:50
Termen predare: vineri, 31 decembrie 2010, 12:50