Pentru una din disciplinele predate:
- Formulaţi sau aduceţi formulările scopurilor disciplinei. Propuneţi unui coleg de la catedră/de la o altă universitate să realizeze o evaluare a scopurilor formulate, utilizând criteriile de evaluare, formulate în p. 2.2.2.
Înscrieţi în fişierul scop_curs_nume_prenume.doc denumirea disciplinei, scopurile disciplinei şi rezultatele evaluării
- Realizaţi o analiză a nevoilor de formare a unei grupe de studenţi la care în semesterul/anul viitor veţi preda disciplina.
Rezultatul analizei memorizaţi-l în fişierul analiza_nevoi_nume_prenume.doc
- Realizaţi o analiză a grupului-ţintă de studenţi (grupul căruia îi este destunată una din discipolinele ce le predaţi). Folosiţi informaţiile ce se conţin în fişierul profil_student_nume_prenume din modulul de învăţare II.
Memorizaţi rezultatul analizei în fişierul arhivă analiza_grup_tinta_nume_prenume.doc
- Identificaţi resursele disciplinei şi constrângerile ce pot interveni în realizarea ei. Descrieţi resursele identificate şi constrângerile posibile şi memorizaţi-le în fişierul resurse_constrangeri_disciplina_nume_prenume.doc
- Planificaţi strategiile de instruire:
- determinaţi modurile de grupare şi de secvenţiere a conţinutului disciplinei;
- determinaţi metodele şi procedeele de instruire ce vor fi folosite la predarea conţinutului dat;
- determinaţi metodele şi instrumentele de evaluare a studenţilor (la început, pe parcurs, la finele disciplinei);
- selectaţi activităţile didactice ce vor fi propuse studenţilor;
- determinaţi modul de livrare a conţinutului cursului (se recomandă e-learning asincronic).
Înscrieţi informaţia respectivă în fişierul plan_strategii_nume_prenume.doc
- Elaboraţi documentul de design instrucţional şi salvaţi-l în fişierul document_design_nume_prenume.doc
- Elaboraţi prototipul cursului. Salvaţi informaţia respectivă în fişierul prototip_disciplina_nume_prenume.doc
Arhivaţi fişierele elaborate. Numele arhivei: DI_disciplina_nume_prenume
- Faceţi schimb cu arhiva cu membrii echipei de lucru. Studiaţi arhivele elaborate de colegii din echipă. Identificaţi deosebirile în abordări, reflectaţi care ar fi cauza deosebirilor.
Disponibil din: | vineri, 24 decembrie 2010, 13:35 |
Termen predare: | vineri, 31 decembrie 2010, 13:35 |