Bibliography

  1. Cristea, S. Dicţionar de pedagogie. Chişinău - Bucureşti: Litera&Litera International, 2000. 398 p.
  2. Popovici, D. Didactica. Soluţii noi la probleme controversate. Bucureşti: Aramis, 2000. 128 p.
  3. Joiţa, E. Educaţia cognitivă. Fundamente. Metodologie. Iaşi: Polirom, 2002. 248 p.
  4. Frumos, F. Didactica: fundamente şi dezvoltări cognitiviste / Florin Frumos; pref. de Constantin Cucoş. Iaşi: Polirom, 2008. 213 p.
  5. Ştefan, M. Teoria situaţiilor educative. Bucureşti: Aramis, 2003. 208 p.
  6. Faerber, R. Caracterisation des situations d’apprentissage en gruppe. in: Sciences et Technologies de l’Information et de la Communication pour l’Education et la Formation, volume 11, 2004.
  7. Ionescu, M.; Radu, I. Didactica modernă. Clij-Napoca: Dacia, 2001.
  8. Bernat, S.-E. Tehnica învăţării eficiente. Cluj-Napoca: Presa universitară clujeană, 2003. 270 p.
  9. Gagné, R. Condiţiile învăţării. Bucureşti: Editura Didactică şi Pedagogică, 1975.

10.   Kolb, D. Experential Learning: Experience as a source of learning and development. New Jersey: Prentice Hall, 1984.

11.   Gardner, H. The Frames of Mind: The Theory of Multiple Intelligences. New York: Fontana Press, 1993.

12.   Ausubel, D. The use of advance organizers in the learning and retention of meaningful verbal material. in: Journal of Educational Psychology, nr. 51, 1960.

13.  Joiţa, E. Instruirea cognitivistă – o alternativă: fundamente, strategii / Elena Joiţa. Bucureşti: Aramis, 2006. 318 p.

14.   Albulescu, I. Pragmatica predării: activitatea profesorului între rutină şi creativitate / Ion Albulescu. Ed. rev. şi adăug. Piteşti: Paralela 45, 2008. 176 p.

15.  Cerghit, I. Metode de învăţământ / Ioan Cerghit. Ed. a IV-a rev. Iaşi: Polirom, 2006. 315 p.

16.  Develay, M. De l’apprentissage à l’enseignement. 5e tirage. Paris: ESF éditeur, 1999. 163 p.

17.  Reuter, Y. (éd.). Dictionnaire des concepts fondamentaux des didactiques. Bruxelles: De Boeck Université, 2007. 272 p.

18.  A good teacher in every classroom / National Academy of Education. San Francisco: Jossey-Bass, 2005. 87 p.

Ultima modificare: luni, 28 februarie 2011, 07:41