temă | Nume | Descriere |
---|---|---|
Unitatea de învățare 1. Procesul de instruire și proiectarea lui (recapitulare, actualizare și generalizare) | Să facem cunoștință | Scurt CV al autorului cursului |
Curriculumul disciplinei „Tehnologii avansate de instruire prin utilizarea TIC” | Este prezentat conținutul curricumului la disciplină |
|
Startul primului modul | O scurtă introducere în curs |
|
Video 1. Ce este instruirea? | Actualizarea cunoștințelor referitoare la una din noțiunile de bază ale cursului - instruirea |
|
Video 2. Teoriile și modelele design-ului instrucțional | Elemente de design instrucțional |
|
Pentru a cunoaște mai mult. Lincuri externe (material didactic opțional) | Aveți posibilitatea de a alege conținuturi suplimentare din categoria „Pentru a cunoaște mai mult”. Vă recomandăm să găsiți timp și voință pentru a studia și aceste materiale |
|
Prezentare. Generalizarea unității de învățare 1 | Conținut generalizator |
|
Bibliografie la modul | Bibliografie de bază și suplimentară |
|
Formare în cadrul proiectului Teach Me | Secvențe de la cursurile de formare Teach Me |
|
Unitatea de învățare 2. Abordarea prin competențe (varianta situațională) | Video 1. Conținuturile în abordarea prin competențe | Este elucidat rolul conținuturilor și modul de determinare a lor în abordarea prin competențe |
Video 2. Evaluarea competențelor | Este propusă o variantă de evaluare a competențelor în abordarea „situațională” |
|
Sur quels objets évaluer des compétences ? | Un punct de vedere asupra evaluării competențelor. autor - Philippe Jonnaert, specialist recunoscut din Canada |
|
Unitatea de învățare 3. Elemente de e-learning. Cursul electronic | Video 1. Evoluția e-learningului (I) | Drscrierea evoluției de la instruirea programată la e-learning |
Video 2. Evoluția e-learningului (II) | Este descrisă relația între învățământul la distanță și e-learning |
|
Să folosim video pentru a reinventa educația | Conferință TED susținută de Salman Khan |
|
Unitatea de învățare 4. Scenariul cursului electronic și proiectarea lui | Video 1. Proiectarea cursului electronic | Tipurile de scenariu utilizate la proiectarea cursului electronic |
Video 2. Elaborarea scenariului cursului electronic prin metoda PAC | Este descrisă o metodă de elaborare a cursului electronic |
|
Video 3. Storytelling-ul în cursul electronic | Utilizarea povestirilor/istorioarelor în cursul electronic |
|
Tabel de sprijin pentru alegerea elementelor multimedia în e-curs | Tabel de sprijin |
|
Fișa de lucru al scenariului cursului | Un posibil instrument de lucru pentru elaborarea scenariului |
|
O metodă posibilă de determinare a calității cursului electronic | Este descrisă o metodă relativ simplă de determinare a calității cursului electronic, preluată din sfera buziness-ului |
|
Cum de creat o povestire/poveste fascinantă | A. Stanton într-o conferință TED Ex. |
|
Как создать онлайн-курс | Un mic curs video, elaborat de compania UNIWEB (în limba rusă). Deși vizionarea cere aproape 48 de minute, cursul explică foarte bine importanța elaborării scenariului cursului.. |
|
Resursă didactică: Веб-сервисы и педагогические сценарии их использования | Un exemplu de elaborare a scenariului pentru serviciul Google Maps |
|
Resursă didactică: Методика разработки электронных курсов | Indicații metodice privind proiectarea și elaborarea unui curs electronic |
|
Resursă didactică: Методология и технология разработки электронных учебных курсов | Recomandări metodice |
|
Сторителлинг и законы построения сюжета в электронном курсе | Video instructiv referitor la utilizarea metodei storytelling în instruirea corporativă |
|
Storytelling в обучении | Practicum la storytelling |
|
Storytelling в электронном обучении | Cum sistemul lui К. С. Станиславский poate ajuta cadrului didactic |