Unitatea de învățare 1. Procesul de instruire și proiectarea lui (recapitulare, actualizare și generalizare) |
Lecția 1: Învățarea. Teoriile învățării |
0 |
Fără dată limită |
Unitatea de învățare 1. Procesul de instruire și proiectarea lui (recapitulare, actualizare și generalizare) |
Lecția 2. Structura memoriei. Teoria încărcării cognitive |
0 |
Fără dată limită |
Unitatea de învățare 2. Abordarea prin competențe (varianta situațională) |
Lecția 1. Pedagogia obiectivelor vs Pedagogia competențelor |
0 |
Fără dată limită |
Unitatea de învățare 2. Abordarea prin competențe (varianta situațională) |
Lecția 2. Noțiunea de competență |
0 |
Fără dată limită |
Unitatea de învățare 2. Abordarea prin competențe (varianta situațională) |
Lecția 3. Etapele formării competenței |
0 |
Fără dată limită |
Unitatea de învățare 2. Abordarea prin competențe (varianta situațională) |
Lecția 4. Design-ul procesului de formare în abordarea prin competențe |
0 |
Fără dată limită |
Unitatea de învățare 3. Elemente de e-learning. Cursul electronic |
Lecția 1. Cursul electronic |
0 |
Fără dată limită |
Unitatea de învățare 3. Elemente de e-learning. Cursul electronic |
Lecția 2. Etapele de elaborare a e-cursului |
0 |
Fără dată limită |
Unitatea de învățare 3. Elemente de e-learning. Cursul electronic |
Lecția 3. Proiectarea cursului la micro-nivel. Structura posibilă a unui fragment de curs |
0 |
Fără dată limită |
Unitatea de învățare 3. Elemente de e-learning. Cursul electronic |
Lecția 4. Structura posibilă a cursului electronic |
0 |
Fără dată limită |
Unitatea de învățare 4. Scenariul cursului electronic și proiectarea lui |
Lecția 1. Scenariul cursului electronic |
0 |
Fără dată limită |
Unitatea de învățare 4. Scenariul cursului electronic și proiectarea lui |
Lecția 2. Proiectarea didactică a cursului |
0 |
Fără dată limită |